به مرکز پشتیبانی گرین‌وب خوش آمدید

به منظور ساده سازی فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات و پاسخ‌گویی بهتر به شما، سیستم پشتیبانی آن‌لاین را راه اندازی نموده ایم. در سیستم پشتیبانی آن‌لاین به هر یک از درخواست‌های پشتیبانی کد رهگیری منحصر بفردی اختصاص داده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید فرآیند پاسخ‌گویی به درخواست‌ها یا شکایات را به صورت آن‌لاین پیگیری نمایید. برای راحتی شما تاریخچه درخواست‌ها و شکایاتی که توسط شما ثبت شده است در سیستم پشتیبانی آن‌لاین نگهداری می‌شود. برای دسترسی به تاریخچه فعالیت‌ها و پیگیری درخواست‌های ثبت شده در سیستم، وارد کردن ایمیل معتبر الزامی است.

ثبت درخواست جدید


لطفا در ثبت درخواست ها تا آنجا که ممکن است جزئیات لازم را ارائه نمایید تا ما به بهترین نحو بتوانیم پاسخگوی شما باشیم. برای بروز رسانی درخواست هایی که پیش از این در سیستم ثبت نموده اید از طریق فرم ورود، وارد شوید.

پیگیری وضعیت درخواست ها


ما تاریخچۀ تمام درخواست های پشتیبانی فعلی و گذشته شما را به همراه پاسخ های آنها به طور کامل نگهداری می کنیم.

لطفا قبل از ایجاد درخواست جدید پرسش و پاسخهای متداول را مرور کنید

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!